Kunnen wij u helpen?

De gezichten van JOOST: Margo en Jill, klantadviseurs van JOOST

Woensdag 11 maart 2020

Vanwege coronamaatregelen zijn onze kantoren gesloten.  Wij zijn wel gewoon telefonisch bereikbaar. Belt u naar JOOST? Grote kans dat Jill van der Schoot (op de foto rechts) of Margo van Grinsven u verder helpen. Jill en Margo zijn twee van de zes vaste gezichten van het KlantContactCenter (KCC) van JOOST.

JOOST_Margot_van_Grinsven_1711
JOOST_Jill_van_der_Schoot_7940

Twee grote computerschermen op hun bureau, daarnaast een telefoon en om de hoek van de deur de balie. Zo zitten de klantadviseurs van het KCC elke dag klaar om huurders antwoord te geven op al hun huur- en woonvragen.

We krijgen allerhande vragen

Margo: “Het merendeel van ons werk bestaat uit het afhandelen van telefoontjes. We krijgen allerhande vragen. Sommige mensen willen weten hoe het met de betaling van hun huur zit. Of wanneer de onderhoudswerkzaamheden aan hun woning starten. Ons KCC-informatiesysteem is zo uitgebreid dat we op de meeste vragen meteen antwoord kunnen geven. Heeft een huurder een heel specifieke vraag, dan verbinden we hem door met een van onze collega’s. Zoals een wijkbeheerder, een woonmakelaar of de administratie.”

U krijgt ons persoonlijk aan de lijn

Jill: “Huurders die een reparatie willen melden, komen ook bij ons terecht. Door ervaring en opleiding weten we wat er op technisch gebied in en aan woningen zit. We vragen dan dóór om de melding goed in beeld te krijgen. Daarna plannen we meteen een dag en tijdstip in waarop onze technische dienst langs kan komen. Dat is de kracht van het KCC: met één telefoontje kan een huurder het regelen. En zonder keuzemenu: wie belt, krijgt meteen ons aan de lijn.”

Veel afwisseling in het werk

Margo: “Het KCC is er ook om mensen aan de balie van informatie te voorzien, in Boxtel en in Rosmalen. Die afwisseling maakt werken op het KCC leuk. Als klantadviseur werk je de hele dag met mensen. Dat brengt ook met zich mee dat je te maken krijgt met allerlei emoties. Van blijdschap en tevredenheid maar ook van ongeduld, onbegrip of verdriet. Je moet er een type voor zijn om daarmee om te gaan. We leven mee, kijken hoe we de klant het beste kunnen helpen maar laten ons niet meeslepen. We blijven professioneel.”

We lossen problemen op

Jill: “Het hoofd koel houden, is inderdaad belangrijk. Creatief zijn ook. Zo hielp ik onlangs een oudere huurster die in lichte paniek meldde dat ze haar sleutels binnen had laten liggen. Een set nieuwe sleutels is vrij prijzig. Zonde om die te bestellen als een familielid reservesleutels heeft. Die heb ik toen gebeld en daarmee was het probleem eenvoudig opgelost. Ook helpen we mensen soms mee bij de inschrijving van WoonService Regionaal. Mensen die het moeilijk vinden om dit zelf via de website te doen, nodigen we uit op kantoor. Dan doen we het samen. Zulke ‘hand- en spandiensten’ horen ook bij onze service. Het geeft mij voldoening als huurders zich daarmee echt geholpen voelen.”

 

Lees hier meer over ons nieuwe KlantContactCenter: ‘Wat kan ik voor u doen?’ Dit artikel en de kennismaking met onze collega’s is ook gepubliceerd in ons huurdersmagazine, uitgave maart 2020. Bekijk hier de gehele versie van dit magazine via Issuu. 

 

 

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Reacties

    Reparatieverzoek

    Reparatieverzoek

    Is er iets kapot in uw woning? Kijk hier voor wat u waar kunt melden.

    Of bel 088 008 14 00 of stuur een e-mail naar reparatieverzoek@wonenbijJOOST.nl.

    Privacy-instellingen

    Wij optimaliseren graag onze website, daarom maken wij gebruik van cookies. Wijzig uw voorkeuren of bekijk ons privacybeleid.

    Privacybeleid | Sluiten
    Instellingen