terug naar overzicht

Digitale post van JOOST

Donderdag 28 januari 2021

We gaan een deel van onze post voortaan via het bedrijf Postex versturen. Postex is een dienstverlener die zorgt voor het afdrukken, inpakken en verzenden van post en doet dit voor veel corporaties.

De voordelen van digitale post

Het voordeel van digitale post is dat deze vanaf elke computer kunt bekijken en terugzien. Dat is goed voor het milieu en we besparen kosten. Het is de bedoeling om uiteindelijk zoveel mogelijk post digitaal te gaan versturen.

U bepaalt zelf of u post op papier of digitaal via e-mail wilt ontvangen

Alle huurders worden vanaf deze week benaderd om toestemming te geven voor het digitaal ontvangen van poststukken. Geven zij toestemming, dan ontvangen zij in de toekomst steeds meer post van ons digitaal. Hebben zij geen e-mailadres of geven ze geen toestemming? Dan blijven zij onze poststukken gewoon per post ontvangen.

Lees meer op de pagina ‘Post van JOOST’.

Post van JOOST

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Reacties

  • Van laarhoven Meidoorngaard 16 boxtel....5283el schreef

    Wil graag alles per post

    • Woonstichting JOOST schreef

      Beste huurder, wanneer u alles per post wilt blijven ontvangen, hoeft u geen actie te ondernemen. Groet, Ineke namens JOOST

  • Hans Zohlandt schreef

    Wij willen alle post graag digitaal ontvangen, voor het milieu en minder papier. Het zou mooi zijn als de besparing hiermee behaald, mede besteedt kan worden aan de oplossing van het al veel te lang slepende probleem met de deurdranger en de bij u welbekende onveilige situatie in ons liftgebouw Seniorencomplex Berguulsehoeve Berlicum. Ten eerste voor de veiligheid van de bewoners en tegen de overlast van de dichtslaande deur. Hopende via deze weg tot een oplossing te komen. M.vr.g.

    • Woonstichting JOOST schreef

      Beste Hans, steeds meer van onze post wordt digitaal verstuurd. Fijn om te horen dat u hier blij mee bent. Wat betreft de lift wil ik u vragen contact op te nemen met ons KlantContactCenter. Dit kan via 088 – 008 1400 of vul dit online formulier in: https://www.wonenbijjoost.nl/online-reparatieverzoek/. Groet Sanne