terug naar overzicht

Geef uw waterstanden door via WhatsApp

Woensdag 15 januari 2020 Geef uw waterstanden door via WhatsApp

Een groot aantal huurders heeft afgelopen week een brief van ons ontvangen met het verzoek om de stand van de watermeter door te geven. Het om de volgende woongebouwen in Boxtel: Annastraat Ten Breuckelen (oneven nummers), Den Bongerd (even nummers), Maria van Dieststraat, Elisabeth Bas, Stapelen en Hoogheem. In Rosmalen de Willem van Elsschotstraat, Jan Heijmanslaan en Meester Broerensingel en in Den Bosch de Schout van Doernestraat. Alle overige huurders dienen de meterstand rechtstreeks door te geven aan de waterleverancier.

U kunt uw watermeterstand doorgeven per telefoon
Tegenwoordig gebruiken veel mensen WhatsApp. Daarom kunt u uw watermeterstand ook doorgeven op deze eenvoudige manier. Dit doet u als volgt:

  • Maak een foto van uw watermeterstand
  • Stuur deze via WhatsApp naar telefoonnummer 06 309 98 149
  • Vermeld hierbij uw straatnaam, huisnummer en naam

U krijgt van ons een berichtje terug zodra wij uw stand noteren. Wilt u liever een bevestiging per e-mail? Vermeld dan ook uw e-mailadres en wij sturen u een bevestiging per email. Het bovengenoemde telefoonnummer gebruiken wij uitsluitend voor het verwerken van de meterstanden. Na februari is het nummer buiten gebruik. Heeft u andere vragen, neem dan contact met ons op via 088 008 1400.

Liever per post of per e-mail?
Geeft u de stand liever door per post of per e-mail? Dat mag natuurlijk ook. Vul dan de waterstand in op de achterzijde van de brief die u heeft ontvangen. U kunt deze brief inleveren in de brievenbus bij ons op kantoor in Boxtel of bij ons contactpunt in Rosmalen. Of per post sturen naar Brederodeweg 23, 5283 HA Boxtel. Ook kunt u de foto mailen naar meterstanden@wonenbijJOOST.nl. Huurders op Hoogheem kunnen de brief ook inleveren bij het Buurtinformatiecentrum (Hoogheem 72).

Geeft u de stand vóór 3 februari 2020 aan ons door?
Als wij op deze datum geen bericht van u hebben ontvangen, zijn wij genoodzaakt uw watermeterstand te schatten. Wanneer wij de afrekening van Brabant Water hebben ontvangen, ontvangt u de afrekening van ons.

Heeft u nog vragen?
Neemt u dan gerust contact op met mijn collega’s van de afdeling Klantenservice. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer 088 008 1400.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Reacties