Kunnen wij u helpen?
terug naar overzicht

Hoera JOOST 1 jaar

Maandag 22 juni 2020

Op 1 juli bestaat JOOST 1 jaar! Een 1e verjaardag is altijd bijzonder. En dat willen we dan ook graag vieren met onze bewoners. Juist nu. Zij ontvangen in de week van 1 juli bij ons huurdersmagazine JOOST een klein kadootje. Zo zorgen we samen voor wat extra kleur deze zomer.

Vanaf 1 juli weer open op afspraak

Ook de kantoren van JOOST gaan vanaf 1 juli weer open. Wel alleen op afspraak. Dat geldt ook voor het contactpunt in Rosmalen en alle Buurt Informatie Centra. De medewerkers van JOOST zijn op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur bereikbaar via 088 0081400. Voor spoedgevallen is dit nummer ook buiten kantooruren bereikbaar.

Contactpunt in Rosmalen is verhuisd

Het contactpunt van JOOST in Rosmalen is verhuisd. In het pand Achter de Driesprong 31C (waar voorheen het Kruidvat was gevestigd) is afgelopen maanden hard gewerkt aan een nieuw JOOST-contactpunt. Het interieur uit het vorige pand is zoveel als mogelijk hergebruikt. Denk hierbij aan de keuken, bureaus en kasten. Wat we met het oude kantoor gaan doen, zijn we nog aan het onderzoeken.

Nieuw Buurt Informatie Centrum van JOOST in Rosmalen

Naast een nieuw contactpunt komt er ook een nieuw Buurt Informatie Centrum van JOOST in Rosmalen, aan de Wethouder Noppenlaan 30. JOOST heeft er al twee in Boxtel (Hoogheem 71 in de wijk Oost en aan de Baandervrouwenlaan 1a in de wijk Selissen) en één in Hintham (Herman Moerkerklaan 295). Hier komt dus een vierde locatie bij. De wijkbeheerders en wijkconsulenten van het wijkteam Rosmalen gebruiken deze locatie als uitvalsbasis en huurders kunnen hier gemakkelijk even binnen lopen. We verwachten medio augustus op deze locatie te kunnen openen.

Waardering voor belactie oudere bewoners

Woonstichting JOOST is letterlijk Thuis in de Meierij. De Woonstichting beheert circa 7.500 huurwoningen in en rondom ’s-Hertogenbosch en werkt met vijf wijkteams die persoonlijk de wijken ingaan. Zo wil JOOST dicht bij haar huurders staan en een band met hen opbouwen, gericht op goede dienstverlening. Als een goede buurman bieden de medewerkers een luisterend oor en geven ze graag advies. Ook in deze bijzondere periode wil JOOST graag een goede buurman zijn. Het is mooi om te zien en te horen dat dit vaak toch lukt. Medewerkers van JOOST belden de afgelopen maanden vrijwel dagelijks vooral met oudere huurders. ‘Hoe gaat het met u? Kunnen wij u helpen?’ We krijgen hier veel waardering voor.

Gelukkig veel behulpzame buren

Het is voor velen een moeilijke tijd. Zeker nu de coronamaatregelen nog wat langer gaan duren. Gelukkig ontstaan er ook veel mooie dingen. Als JOOST merken we dat veel oudere bewoners nog voldoende behulpzame mensen om zich heen hebben, zoals familie of buren. Gelukkig maar. Want juist in deze tijd is die goede buurman o zo belangrijk. Huurders konden behulpzame buren aanmelden. Een groot aantal heeft de woonstichting namens bewoners in het zonnetje gezet. Mooi om hen die waardering te geven die zij verdienen!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Reacties

    Reparatieverzoek

    Reparatieverzoek

    Is er iets kapot in uw woning? Kijk hier voor wat u waar kunt melden.

    Of bel 088 008 14 00 of stuur een e-mail naar reparatieverzoek@wonenbijJOOST.nl.

    Privacy-instellingen

    Wij optimaliseren graag onze website, daarom maken wij gebruik van cookies. Wijzig uw voorkeuren of bekijk ons privacybeleid.

    Privacybeleid | Sluiten
    Instellingen