Kunnen wij u helpen?

Reparaties en onderhoud

Wilt u een reparatieverzoek doen? Wij hebben hiervoor afspraken met verschillende bedrijven. Op de pagina reparatieverzoek vindt u een overzicht van waar u wat kunt melden.

Wij bieden onze huurders de mogelijkheid om deel te nemen aan ons Serviceabonnement. Voor alle abonnees verhelpen wij vaak kosteloos kleine reparatiewerkzaamheden waar u anders zelf verantwoordelijk voor bent. Meer informatie over het Serviceabonnement en het Glas- en Rioolfonds vindt u ook op deze website.

Heeft u geen stroom? Doe dan eerst de stekkerproef om te kijken of er geen kapot apparaat in huis is.

 

Reparatieverzoek

Reparatieverzoek

Is er iets kapot in uw woning? Kijk hier voor wat u waar kunt melden.

Of bel 088 008 14 00 of stuur een e-mail naar reparatieverzoek@wonenbijJOOST.nl.

Privacy-instellingen

Wij optimaliseren graag onze website, daarom maken wij gebruik van cookies. Wijzig uw voorkeuren of bekijk ons privacybeleid.

Privacybeleid | Sluiten
Instellingen