Reparatieverzoek

Wij zijn verantwoordelijkheid voor de meeste reparaties in uw woning. Maar u bent zelf ook verantwoordelijk voor het onderhoud van uw woning. Op de pagina ‘Wie doet wat?’ vindt u een overzicht van kleine reparaties in uw woning en wie waarvoor verantwoordelijk is.

wie doet wat?

Wilt u een reparatieverzoek doen? Wij hebben hiervoor afspraken met verschillende bedrijven. Hieronder vindt u een overzicht waar u wat kunt melden.

Glasschade

  • 040 244 06 47 (Swinkels Glas Eindhoven)

Rioolontstopping

  • 073 639 40 10 (RRS Nederland BV.)

CV-Storingen

Huurders in:

  • ‘s-Hertogenbosch, Sint-Michielsgestel, Bernheze, Vught, Liempde en Wanroij: 0412 63 05 55 (Kemkens)
  • Appartementencomplexen Vinckenrode, Elisabethsdael, Princenlant, Cronenborg: 0412 63 05 55 (Kemkens)
  • Appartementencomplexen Hofgebouw en Annenborch: 0900 821 21 74 (Breman)
  • Boxtel: 0900 821 21 74 (Breman)

Overige meldingen

Overige reparatieverzoeken kunt u melden via ons online reparatieformulier. Of neem contact met ons op via 088 008 14 00.

online Reparatieverzoek indienen

Heeft u geen stroom? 

Doe dan eerst de stekkerproef om te kijken of er geen kapot apparaat in huis is.

Stekkerproef

Wij hebben geen reservesleutel van uw woning 

Het komt regelmaat voor dat huurders zich buiten sluiten. Wij  hebben echter geen toegang tot uw woning. Mocht u geen reservesleutel hebben, dan moeten wij iemand sturen om de cilinder in uw deur te vervangen! De kosten hiervan zijn voor eigen rekening. Tip: geef een reservesleutel af aan familie, vrienden of buren.

Heeft u zich buiten gesloten? Bel dan 088 008 14 00. Voor spoedgevallen is dit nummer ook buiten kantoortijden bereikbaar.