Reparatieverzoek
Wij zijn verantwoordelijkheid voor de meeste reparaties in uw woning. U bent zelf ook verantwoordelijk voor het onderhoud van uw woning. Kijk voor meer informatie bij Wie doet wat? In de folder ‘Klein dagelijks onderhoud: wie doet wat?‘ vindt u een overzicht van kleine reparaties in uw woning. Ook leest u in deze folder wie waarvoor verantwoordelijk is.
Wilt u een reparatieverzoek doen? Wij hebben hiervoor afspraken met verschillende bedrijven. Hieronder vindt u een overzicht waar u wat kunt melden.
Glasschade
- 040 244 06 47 (Swinkels Glas Eindhoven)
Rioolontstopping
- 073 639 40 10 (RRS Nederland BV.)
CV-Storingen
Huurders in:
- ‘s-Hertogenbosch, Sint-Michielsgestel, Bernheze, Vught, Liempde en Wanroij: 0412 63 05 55 (Kemkens)
- Appartementencomplexen Vinckenrode, Elisabethsdael, Princenlant, Cronenborg: 0412 63 05 55 (Kemkens)
- Appartementencomplexen Hofgebouw en Annenborch: 0900 821 21 74 (Breman)
- Boxtel: 0900 821 21 74 (Breman)
Overige meldingen
- 088 008 14 00 (Woonstichting JOOST) of stuur een e-mail naar reparatieverzoek@wonenbijJOOST.nl
Heeft u geen stroom? Doe dan eerst de stekkerproef om te kijken of er geen kapot apparaat in huis is.
Geen reservesleutel van uw woning
Wij hebben geen reservesleutel van uw woning! Vaak denken huurders dat dit wel zo is. Als u zichzelf buitensluit kunt u tijdens kantooruren bellen met 088 008 14 00. Wij sturen dan iemand die de cilinder in uw deur komt vervangen. Voor spoedgevallen zijn wij buiten kantoortijden via dit nummer ook bereikbaar.
Tip: Geef een reservesleutel van uw woning aan familie, vrienden of uw buren.