Kunnen wij u helpen?

Reparatieverzoek

Wij zijn verantwoordelijkheid voor de meeste reparaties in uw woning. U bent zelf ook verantwoordelijk voor het onderhoud van uw woning. Kijk voor meer informatie bij Wie doet wat? In de folder ‘Klein dagelijks onderhoud: wie doet wat?’ vindt u een overzicht van kleine reparaties in uw woning. Ook leest u in deze folder wie waarvoor verantwoordelijk is.

Wilt u een reparatieverzoek doen? Wij hebben hiervoor afspraken met verschillende bedrijven. Hieronder vindt u een overzicht waar u wat kunt melden.

Glasschade

Huurders in:

  • ‘s-Hertogenbosch, Sint-Michielsgestel (exclusief Nieuw Beekvliet), Vught en Bernheze: 0800 020 50 50 (Midglas)
  • Boxtel en Nieuw Beekvliet in Sint-Michielsgestel: 040 244 06 47 (Swinkels Glas Eindhoven)

Rioolontstopping

  • 073 639 40 10 (RRS Nederland BV.)

CV-Storingen

Huurders in:

  • ‘s-Hertogenbosch, Sint-Michielsgestel, Bernheze, Vught, Liempde en Wanroij: 0412 63 05 55 (Kemkens)
  • Appartementencomplexen Vinckenrode, Elisabethsdael, Princenlant, Cronenborg: 0412 63 05 55 (Kemkens)
  • Boxtel: 0900 821 21 74 (Breman)

Overige meldingen

Heeft u geen stroom? Doe dan eerst de stekkerproef om te kijken of er geen kapot apparaat in huis is.

Geen reservesleutel van uw woning

Wij hebben geen reservesleutel van uw woning! Vaak denken huurders dat dit wel zo is. Als u zichzelf buitensluit kunt u tijdens kantooruren bellen met 088 008 14 00. Wij sturen dan iemand die de cilinder in uw deur komt vervangen. Voor spoedgevallen zijn wij buiten kantoortijden via dit nummer ook bereikbaar.

Tip: Geef een reservesleutel van uw woning aan familie, vrienden of uw buren.

Reparatieverzoek

Reparatieverzoek

Is er iets kapot in uw woning? Kijk hier voor wat u waar kunt melden.

Of bel 088 008 14 00 of stuur een e-mail naar reparatieverzoek@wonenbijJOOST.nl.

Privacy-instellingen

Wij optimaliseren graag onze website, daarom maken wij gebruik van cookies. Wijzig uw voorkeuren of bekijk ons privacybeleid.

Privacybeleid | Sluiten
Instellingen