Kunnen wij u helpen?

Aanvraag urgentie

Wie zich inschrijft voor een huurwoning bij Woonservice Regionaal krijgt te maken met een wachttijd. Alleen in uitzonderlijke gevallen kunt u voorrang krijgen. Heeft u echt per direct een woning nodig? En heeft u alles al geprobeerd om binnen korte tijd zelf een huurhuis te vinden? Dan kunt u urgentie aanvragen.

Urgentie aanvragen

Denkt u voor urgentie in aanmerking te komen? Ga dan naar de website van WoonService Regionaal. Dan kunt u direct online een aanvraag opsturen.

Let op: bij uw aanvraag moet u papieren uploaden. Deze heeft de urgentiecommissie nodig heeft om uw aanvraag in behandeling te kunnen nemen.

Nog niet ingeschreven bij WoonService Regionaal? Doe het meteen!

Let op: vraag urgentie alleen aan via WoonService Regionaal

Op het internet zijn meerdere partijen actief die u aanbieden om het aanvraagproces voor een voorrangsverklaring (urgentie) te regelen. Deze partijen zijn géén onderdeel of partner van de deelnemende woningcorporaties van WoonService Regionaal of de betreffende gemeenten. Deze urgentieaanvragen – die dan dus via een tussenpartij bij ons terecht komen – worden op dezelfde manier en in hetzelfde tempo behandeld als alle andere urgentieaanvragen. Het inschakelen van een tussenpartij levert dus geen tijdswinst of voordeel op. Het zorgt wel voor extra kosten. U betaalt de tussenpartij namelijk een bedrag voor het overnemen van het aanvraagproces. Wij adviseren u dus om een urgentie aanvraag altijd zelf in te dienen.

Reparatieverzoek

Reparatieverzoek

Is er iets kapot in uw woning? Kijk hier voor wat u waar kunt melden.

Of bel 088 008 14 00 of stuur een e-mail naar reparatieverzoek@wonenbijJOOST.nl.

Privacy-instellingen

Wij optimaliseren graag onze website, daarom maken wij gebruik van cookies. Door op accepteren te klikken, geeft u toestemming voor alle type cookies op onze website.

Bekijk cookiebeleid | Sluiten
Wijzig uw voorkeur