Jaaroverzicht 2017 in beeld

Donderdag 29 maart 2018 Jaaroverzicht 2017 in beeld

Het voorjaar staat weer voor de deur. Een periode waarin we altijd nog even terugkijken op afgelopen jaar. We moeten immers verantwoording afleggen over ons doen en laten. En dat is ook goed. Want we willen ook graag laten weten wat we allemaal doen en hebben gedaan.

Terugblikkend op 2017 kunnen we niet anders dan trots zijn. Trots op hoe we onze woningen betaalbaar houden en hoe we samenwerken met elkaar. We zijn financieel gezond. Daardoor krijgen we veel voor elkaar. Onze focus ligt vooral op mensen met een kleine portemonnee, met een specifieke zorgvraag en statushouders. Die groepen willen we van goede huisvesting voorzien. Daarmee dragen we bij aan een maatschappij waarin iedereen een thuis heeft.‘Een eigen stek’ is immers een basisbehoefte van ieder mens. Met dat standpunt voor ogen draait onze organisatie niet puur om de stenen. Wij kijken vooral naar onze huurders.

En we werken daarbij steeds meer vanuit ons hart. Dat resulteert in maatwerk waarmee we mensen de kans bieden om een fijn leven te leven in kwalitatief goede huizen en appartementen, in plezierige wijken en buurten.

In een beeldend overzicht laten wij u kort en bondig de belangrijkste projecten uit 2017 zien. Een impressie van wat we in het afgelopen jaar bereikten voor onze huurders in Boxtel, Liempde, Lennisheuvel en Haaren.

We hebben uiteraard ook een uitgebreid jaarverslag. Wilt u een uitgebreid papieren exemplaar ontvangen? Neem dan contact op met communicatie@sintjoseph.nl.