terug naar overzicht

JOOST behaalt KWH-label

Maandag 30 maart 2020

We vinden het belangrijk om te weten wat huurders van onze dienstverlening vinden. Buiten het feit dat we zelf de ervaringen van huurders ophalen, laten we daarom ook onafhankelijke metingen uitvoeren. Deze worden uitgevoerd door KWH (Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector). Maandelijks meten zij de klanttevredenheid van nieuwe en vertrekkende huurders, huurders met een reparatieverzoek of huurders die op een andere manier met ons in contact zijn geweest. De continue klanttevredenheidsmetingen geven inzicht in de ervaringen van onze huurders en vormen daarmee input voor verbeteringen in onze processen.

Vragen die onder andere worden gesteld: Vinden onze huurders dat ze goed geholpen worden? Is informatie makkelijk te vinden?  En zijn wij duidelijk in wat we beloven en nakomen?

Onze start was goed!
Als nieuwe organisatie – vanaf 1 juli 2019 ontstaan uit Woonstichtingen St. Joseph en Kleine Meierij – moesten we het certificaat opnieuw behalen. Onze start was goed! De resultaten over de eerste 6 maanden van JOOST zijn beloond met het KWH huurlabel. We hebben een toekenning voor één jaar gekregen. Een hele mooi prestatie als nieuwe organisatie, waar we heel blij mee zijn!

Lees meer over onze kwaliteitseisen en het KWH-label:

JOOST behaalt KWH-label

 

 

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Reacties