Kunnen wij u helpen?

JOOST zoekt communicatieheld(in) in spé

Dinsdag 18 februari 2020

JOOST zoekt een communicatieheld(in) in spé met passie voor imago en naamsbekendheid

Studeer jij (marketing)communicatie en ben je op zoek naar een hele toffe afstudeeropdracht waarbij de focus ligt op imago en naamsbekendheid? Ben je doortastend, heb je een frisse blik en ben je net zo enthousiast als wij zijn? Dan zoeken wij jou!

Hoi. Wij zijn JOOST.
Met circa 7.500 huurwoningen in de kleine kernen rondom ’s-Hertogenbosch, zijn wij als woonstichting letterlijk Thuis in de Meierij. We zijn nog een jonge organisatie. JOOST is op 1 juli 2019 geboren na de fusie van woonstichtingen St. Joseph uit Boxtel en Kleine Meierij uit Rosmalen. De nieuwe naam en uitstraling passen bij onze werkwijze: dicht bij onze huurders, persoonlijk, gericht op goede dienstverlening en waar je veel woonzaken eenvoudig zelf regelt. Als een goede buurman bieden we een luisterend oor en geven we graag advies. We zijn verankerd in het dorp en weten wat er speelt. Niet alleen als woningcorporatie, maar ook als werkgever en opdrachtgever. Woonstichting JOOST is een krachtige organisatie met een ruim woningaanbod en een breed dienstenpakket.

Nieuwe naam en nieuwe koers
Deze nieuwe start betekent ook een nieuwe koers. Die koers noemen we: (ge)WOON als een goede buurman. Want dat is wat wij willen zijn voor onze bewoners. Een goede buurman, die dichtbij is, luistert, meedenkt en een handje helpt waar nodig. Dit nieuwe Koersplan wordt begin maart aan onze stakeholders gepresenteerd.
Een nieuwe organisatie vraagt ook om een duidelijke koers in je communicatie. Afgelopen maanden hebben we al een sterk verhaal neergezet. Richting huurders en samenwerkingspartners. Maar komt onze boodschap goed over? Sluit het imago dat we inmiddels hebben, ook aan bij datgene wat we willen uitstralen? Dat willen we graag onderzoeken.

Wat is de opdracht?
Je voert een gedegen onderzoek uit naar ons imago en onze naamsbekendheid. Het betreft een nulmeting. Op basis van de data en resultaten trek je conclusies en geef je ons concrete aanbevelingen voor de toekomst.

Aan het einde van jouw afstudeerperiode kun je ons vertellen:
• Wat het imago van JOOST is binnen de verschillende doelgroepen: huurders, woningzoekenden en samenwerkingspartners, waaronder gemeente, welzijn en zorg
• Hoe goed de naam JOOST is geland. Hoe bekend zijn we?
• Welke aanbevelingen je hebt om ons imago en onze naamsbekendheid te verbeteren

Wie ben jij?
• Je volgt een opleiding op HBO-niveau richting Communicatie of Marketing
• Je bent leergiering en doortastend
• Je bijt je vast in je opdracht en bent resultaatgericht
• Je werkt zelfstandig en schakelt collega’s in wanneer nodig
• Je bent een leuke, vrolijke, enthousiaste collega

Wat bieden wij jou?
• Een leerzame en leuke afstudeeropdracht bij een hele toffe club
• Twee communicatieadviseurs die je graag begeleiden
• Een hele fijne, flexibele werksfeer
• Vergoeding van € 400 bruto per maand o.b.v. 36 uur per week

Interesse?
Stuur een e-mail naar welkom@wonenbijJOOST.nl of bel Sanne of Ineke, adviseurs marketing en communicatie bij JOOST, via 088 008 14 00.

Meer weten over JOOST? Bekijk onze animatie. En volg ons op social.

 

 

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Reacties

    Reparatieverzoek

    Reparatieverzoek

    Is er iets kapot in uw woning? Kijk hier voor wat u waar kunt melden.

    Of bel 088 008 14 00 of stuur een e-mail naar reparatieverzoek@wonenbijJOOST.nl.

    Privacy-instellingen

    Wij optimaliseren graag onze website, daarom maken wij gebruik van cookies. Wijzig uw voorkeuren of bekijk ons privacybeleid.

    Privacybeleid | Sluiten
    Instellingen