Kunnen wij u helpen?

Nieuw KlantContactCenter: ‘Wat kan ik voor u doen?’

Dinsdag 10 maart 2020

Huurders met een vraag of een reparatiemelding zijn bij JOOST voortaan met één telefoontje geholpen. Het enige wat ze daarvoor moeten doen: even bellen met JOOST via 088 008 14 00. Daar zitten onze klantadviseurs elke dag voor de huurders klaar. De klantadviseurs vormen samen het KlantContactCenter (KCC). Ze beantwoorden vragen, plannen afspraken in of verbinden de beller meteen door met de juiste specialist. Geen keuzemenu of eindeloze telefoontjes dus, maar meteen een medewerker die u helpt.

Persoonlijk contact

Het KCC is in 2019 opgericht. Hiermee willen we de service aan onze huurders optimaliseren, kordaat en persoonlijk. De klantadviseurs beantwoorden niet alleen de telefoon. Ze handelen ook e-mails van huurders af en staan hen te woord op ons kantoor in Boxtel en het contactpunt in Rosmalen. Om op nog meer manieren bereikbaar te zijn, bekijkt JOOST de komende periode of dit ook kan via Whatsapp of een JOOST-app.

U kunt bij ons terecht voor al uw vragen

Het KCC handelt alle zogenoemde eerstelijns vragen af. Dit zijn vragen die over alles kunnen gaan wat met huren of wonen te maken heeft. Van ‘Hoe schrijf ik mij in voor een andere woning?’ en ‘Is mijn huurbetaling binnen?’ tot ‘Ik heb last van de buren, wat nu?’ en ‘Mijn deur klemt, kan dit worden verholpen?’.

Heeft u een reparatieverzoek? U kunt dit melden met één telefoontje

Dat JOOST reparatiemeldingen afhandelt, is nieuw. Voorheen belden huurders daarvoor rechtstreeks met de aannemer. Nu kunnen ze daarvoor gewoon bij JOOST terecht, met één telefoontje. De klantadviseurs nemen de melding aan en schakelen direct hulptroepen in. Dit is in de meeste gevallen onze eigen technische dienst. De afspraak plannen ze tijdens datzelfde telefoontje nog in. Is er een grotere reparatie nodig? Dan verbinden de klantadviseurs de beller door met één van onze vaste aannemers. Daar werken ze volgens dezelfde normen als JOOST. Huurders kunnen er dus van op aan dat ze snel en klantgericht geholpen worden.

Een team van zes vaste klantadviseurs

Het KCC-team bestaat uit zes vaste klantadviseurs. Zij kennen ons werkgebied en onze woningen. Dankzij het intensieve persoonlijke klantcontact leren zij ook onze huurders steeds beter kennen. Daarnaast heeft JOOST een groep van flexibele klantadviseurs paraat staan. Die komen erbij in vakantieperiodes. Of in tijden van drukte. Zo is de bezetting van het KCC altijd goed en kan JOOST het hele jaar door optimale service verlenen.

Dit artikel is ook gepubliceerd in ons huurdersmagazine, uitgave maart 2020. Bekijk hier de gehele versie van dit magazine via Issuu.

 

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Reacties

    Reparatieverzoek

    Reparatieverzoek

    Is er iets kapot in uw woning? Kijk hier voor wat u waar kunt melden.

    Of bel 088 008 14 00 of stuur een e-mail naar reparatieverzoek@wonenbijJOOST.nl.

    Privacy-instellingen

    Wij optimaliseren graag onze website, daarom maken wij gebruik van cookies. Wijzig uw voorkeuren of bekijk ons privacybeleid.

    Privacybeleid | Sluiten
    Instellingen