terug naar overzicht

Nieuwe service aan onze huurders

Woensdag 8 november 2017 Nieuwe service aan onze huurders

Nieuwe huurders hoeven niet meer naar kantoor te komen voor de ondertekening van hun huurcontract. Vanaf nu doen wij dat allemaal in de woning! Ideaal voor u als huurder.

Waarom kozen wij hier voor?
Veel van onze klanten gaven aan dat ze het lastig vinden om eerst naar kantoor te komen voor de ondertekening van het huurcontract en daarna naar de woning voor de oplevering en overdracht van de sleutels. Zijn die twee afspraken nou echt nodig? Goede vraag, vonden wij ook. En dus gingen we hiermee aan de slag. Vanaf nu hebben we nog maar één afspraak. En die doen we in de woning.

Hoe gaat dit in zijn werk?
Eén van onze medewerkers van de afdeling Woonservice loopt samen met de nieuwe huurder door de woning. Eventuele bijzonderheden worden meteen genoteerd in een speciale app waar onze medewerkers gebruik van maken. De nieuwe huurder ondertekent zijn huurcontract digitaal, betaalt in de woning per pin en krijgt meteen de sleutel! Ideaal.

Ook inleveren sleutels op elk gewenste moment
Ook huurders die hun huurcontract opzeggen, kunnen hun sleutels op elk gewenst moment inleveren. Hiervoor hoeft – als de huurder dat wenst – geen aparte afspraak meer voor te worden gemaakt. Een extra stukje service richting de klant.

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Reacties