terug naar overzicht

Opschoondag groot onderhoud St. Willibrord en Keizerstraat

Maandag 23 september 2019

4dfeba73-bf47-4edd-96e4-cd13d2b8a9e5
07afba4b-ca8d-4d62-8f4d-8e258c75afea
3f0e16a1-7327-4bac-abf2-11963cce2573
4c3f42c5-9f2c-437c-8a9a-28a5dc9700a6
1d7ff082-61ed-4f6e-bdb2-cc0e4fcdef10
005f86d1-22b7-4919-9d64-0a774152d8bc

We zijn volop bezig met het groot onderhoud aan de St. Willibrordstraat en Keizerstraat. Het is belangrijk dat aannemer Hendriks Coppelmans straks voldoende ruimte heeft om de werkzaamheden in de woningen te kunnen uitvoeren. Dit geldt in het bijzonder voor de zolder. Want daar vervangen we bij verschillende woningen de isolatieplaten. Daarom organiseerden we samen met de aannemer op zaterdag 28 september een opschoondag.

Bewoners die wonen op St. Willibrordstraat 37 t/m 61 B en 44 t/m 62A en de Keizerstraat 2 t/m 6 kregen nu eenmalig de kans om gratis de spullen die zij niet willen bewaren weg te doen. Er waren medewerkers van de Woonomgevingsploeg (WOP) aanwezig om bewoners te helpen. En wij zorgden natuurlijk ook voor koffie, thee en iets lekkers. De bewoners van de koopwoningen van de St. Willibrordstraat en de Keizerstraat mochten eveneens gebruik maken van de containers en de hulp van de medewerkers van WOP.

Vogelkasten plaatsen
Zoals bij al onze (groot)onderhoud werkzaamheden, verbouwen we ook hier natuur-inclusief. Dat wil zeggen dat we standaard in de constructie van de woningen vogelkasten en vleermuiskasten plaatsen. Deze diersoorten zijn beschermd vanuit de wet natuurbescherming.

Wat gaan we doen in de St. Willibordstraat en Keizerstraat
Er worden werkzaamheden uitgevoerd aan 38 eengezinswoningen en 32 duplexwoningen. We brengen isolerende maatregelen aan, zoals HR++ glas en spouwmuurisolatie, herstellen de gevels, vervangen voor- en achterdeuren, controleren en passen installaties aan indien nodig. Optioneel pakken we ook keukens, badkamers en toiletten aan. Ook kunnen bewoners kiezen voor zonnepanelen. Lees hier meer over de groot onderhoudswerkzaamheden in de St. Willibrordstraat en de Keizerstraat.

Meten klanttevredenheid via renovatiemonitor
Tijdens de uitvoering van de werkzaamheden worden bewoners telefonisch benaderd hoe zij het groot onderhoud ervaren. Hiervoor worden zij gebeld door een onafhankelijk bureau zowel tijdens als na de uitvoering. Een vergelijkbare werkwijze werd eerder voor ons gedaan bij het onderhoud in het Gildenhof en naburige straten.

 

 

 

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Reacties