Kunnen wij u helpen?

Meldpunt Integriteit

Het Ministerie van Binnenlandse Zaken & Koninkrijkrelaties (BZK) heeft een meldpunt. Iedereen kan bij dit meldpunt signalen doorgeven van oneerlijk handelen van corporaties, medewerkers, management of bestuurder(s). Het gaat dan voornamelijk over fraude of zelfverrijking van medewerkers.

Meldpunt Integriteit Woningcorporaties

Postbus 20011
2500 EA Den Haag
E-mail: postbus.meldpuntintegriteit@minbzk.nl.

Klachten over overlast en onderhoud

Het meldpunt is niet bedoeld voor klachten over overlast, het onderhoud van onze woningen, de jaarlijkse huurverhoging of onze dienstverlening. Heeft u een klacht, neem dan altijd eerst even contact met ons op. Wij kijken graag samen met u naar een goede oplossing.

Hoe kunt u ons bereiken?

U kunt telefonisch contact opnemen met één van onze medewerkers van ons team Woonservice, op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur bereikbaar via 088 0081400. Op kom langs! U kunt natuurlijk ook langskomen bij één van onze kantoren in Boxtel (Brederodeweg 23) of Rosmalen (Dorpsstraat 58). Wij zijn dagelijks geopend van 08.30 tot 12.30 uur (in Rosmalen op vrijdag gesloten). Een e-mail sturen kan ook.

Reparatieverzoek

Reparatieverzoek

Is er iets kapot in uw woning? Kijk hier voor wat u waar kunt melden.

Of bel 088 008 14 00 of stuur een e-mail naar reparatieverzoek@wonenbijJOOST.nl.

Privacy-instellingen

Wij optimaliseren graag onze website, daarom maken wij gebruik van cookies. Wijzig uw voorkeuren of bekijk ons privacybeleid.

Privacybeleid | Sluiten
Instellingen