Lieke en Maxim staan voor huurders klaar: ‘rechtstreeks bellen, werkt sneller’
Is je riolering verstopt? Heb je glasschade? Of wil je iets vragen over de inzameling van afval? Dan moet je niet bij JOOST zijn! Dat klinkt raar. Maar het is eigenlijk hartstikke logisch. Klantadviseur Maxim en woonmakelaar Lieke leggen uit hoe het zit.
“JOOST verhuurt woningen”, vertellen ze. “Voor heel veel huurvragen staan we elke dag voor huurders klaar. Maar er zijn ook veel vragen waar andere instanties over gaan. Of waar gespecialiseerde bedrijven direct wat voor je kunnen betekenen. Dan zeggen we tegen huurders: ‘Bel vooral rechtstreeks met die instanties of bedrijven. En sla ons over.’ Dat mag gewoon. Dan ben je sneller geholpen.”
Op afspraak
JOOST is er natuurlijk wel voor alle huurvragen. Korte vragen beantwoorden de medewerkers direct. Voor ingewikkelder vragen nemen we graag de tijd. “Hiervoor werken we ‘op afspraak’. Dan nemen we de tijd om van alles uit te leggen. Of om te helpen bij het invullen van formulieren. Dat kan meestal niet telefonisch of aan de balie. Want dan lopen de wachttijden voor andere huurders te veel op. Dat is voor niemand leuk. Daarom is even met ons bellen om een afspraak te maken, de beste manier. Precies zoals je dat doet met de huisarts. Dan zorgen wij dat de juiste JOOST-medewerker op de afgesproken tijd voor je klaar zit om je te helpen. In een ruimte waar je alle privacy hebt om ook gevoeliger zaken te bespreken.”
Even binnenlopen
Het is bij JOOST nog steeds mogelijk om gewoon even binnen te lopen. “Maar wel alleen voor korte vragen”, benadrukken Lieke en Maxim. “Of om iets door te geven, af te leveren of een afspraak te maken. Hiervoor is en blijft iedereen van harte welkom tijdens onze openingstijden.”
Hiervoor bel je JOOST
JOOST is en blijft er voor zaken die met het huren van je woning te maken hebben. We noemen dat zelf het ‘huurproces’.
Je moet dan denken aan:
- hulp bij het inschrijven voor een huurwoning;
- meer informatie over ons woningenaanbod;
- vragen over jouw huurcontract;
- informatie over betalingen en incasso’s;
- hulp bij het aanleveren van documenten;
- adviseren over het aanvragen van huurtoeslag of over hulp bij financiële problemen;
- vragen over je buurt.
Voor al deze vragen kun je elke werkdag contact met ons opnemen. Ook voor het maken van een afspraak.
Reparaties
Ook voor het uitvoeren van reparaties in en aan je woning staan we voor je klaar. Het gaat dan om reparaties die niet gaan over glas, riolering, CV of WKO-installatie. Heb je een reparatieverzoek? Deze kun je ook melden via het klantportaal op onze website.
Tekst gaat verder onder de afbeelding.
Op de foto: JOOST-woonmakelaar Lieke
JOOST-woonmakelaar Lieke: “We zijn en blijven bij JOOST altijd beschikbaar om huurvragen te beantwoorden. Dat doen we het liefst op afspraak, bij ons op kantoor. Dan zit de juiste JOOST-medewerker op het afgesproken tijdstip voor je klaar. En we hebben dan ook genoeg tijd om je op de juiste manier te helpen.”
Tekst gaat verder onder de afbeelding.
Op de foto: JOOST-klantadviseur Maxim
JOOST-klantadviseur Maxim: “JOOST hoeft niet overal tussen te zitten. Bij sommige schades of storingen ben je sneller geholpen als je rechtstreeks contact opneemt met de bedrijven die je kunnen helpen. En dat mag gewoon. Sterker nog: we raden het onze huurders aan om dat te doen. Je bent vaak echt sneller geholpen.”
Welkom bij JOOST!
Bereikbaarheid
Bij JOOST kun je alles, 24 uur per dag, regelen via onze website. Telefonisch zijn we op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 17.00 uur via 088 008 14 00.
Openingstijden
Onze balie in ons kantoor in Boxtel is open van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 12.30 uur. In de middagen zijn we alléén open op afspraak. Daarvoor kun je ons bellen: 088 008 14 00.
Maak een afspraak
Wil je iets bespreken over jouw huur- of woonsituatie? Of heb je hulp nodig bij het invullen van formulieren? Maak dan telefonisch een afspraak. Of gebruik het contactformulier op onze website.