Kwaliteit

U wordt snel geholpen aan de telefoon…
U wordt niet van het kastje naar de muur gestuurd…
U hoeft niet de hele dag te wachten op een reparateur…
Uw klacht wordt serieus genomen…
U wordt duidelijk en volledig geïnformeerd…

… want Woonstichting JOOST werkt volgens de Kwaliteitszorg Woondiensten Huursector (KWH).

Kwaliteitszorg Woondiensten Huursector

We vinden het belangrijk om te weten wat huurders van onze dienstverlening vinden. Buiten het feit dat we zelf de ervaringen van huurders ophalen, vinden we het belangrijk om onafhankelijke metingen te laten uitvoeren. Deze worden uitgevoerd door KWH (Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector). Maandelijks meten zij de klanttevredenheid van nieuwe en vertrekkende huurders, huurders met een reparatieverzoek of huurders die op een andere manier met ons in contact zijn geweest. De continue klanttevredenheidsmetingen geven inzicht in de ervaringen van onze huurders en vormen daarmee input voor verbeteringen in onze processen. De resultaten over 2020 vindt u hieronder:

In maart 2021 hebben we ons KWH-label verlengd tot en met maart 2023 met mooie scores. Hier schreven wij een nieuwsbericht over.

Lees hier het nieuwsbericht

Kwaliteit van de woonomgeving

Bij prettig wonen hoort ook een prettige buurt. Daar zetten we ons samen met de gemeente, welzijnswerk en politie voor in. Samen met bewonerscommissies werken we in de wijken aan verbeterprojecten. Ook u kunt ons helpen! Wilt u helpen of heeft u goede ideeën? Op onze ondersteuning kunt u rekenen!

Kijk hier voor meer informatie

Meer weten?

Lees verder over het KWH keurmerk