Kunnen wij u helpen?

Kwaliteit

U wordt snel geholpen aan de telefoon…
U wordt niet van het kastje naar de muur gestuurd…
U hoeft niet de hele dag te wachten op een reparateur…
Uw klacht wordt serieus genomen…
U wordt duidelijk en volledig geïnformeerd…

… want Woonstichting JOOST werkt volgens de Kwaliteitszorg Woondiensten Huursector (KWH).

Kwaliteitszorg Woondiensten Huursector

We vinden het belangrijk om te weten wat huurders van onze dienstverlening vinden. Buiten het feit dat we zelf de ervaringen van huurders ophalen, vinden we het belangrijk om onafhankelijke metingen te laten uitvoeren. Deze worden uitgevoerd door KWH (Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector). Maandelijks meten zij de klanttevredenheid van nieuwe en vertrekkende huurders, huurders met een reparatieverzoek of huurders die op een andere manier met ons in contact zijn geweest. De continue klanttevredenheidsmetingen geven inzicht in de ervaringen van onze huurders en vormen daarmee input voor verbeteringen in onze processen. De resultaten over 2019 zijn als volgt: .

Wilt u meer weten over KWH?

Op de website van KWH vindt u meer informatie over het keurmerk.

Kwaliteit van de woonomgeving

Bij prettig wonen hoort ook een prettige buurt. Daar zetten we ons samen met de gemeente, welzijnswerk en politie voor in. Samen met bewonerscommissies werken we in de wijken aan verbeterprojecten. Ook u kunt ons helpen! Wilt u helpen of heeft u goede ideeën? Op onze ondersteuning kunt u rekenen! Kijk hier voor meer informatie. 

Reparatieverzoek

Reparatieverzoek

Is er iets kapot in uw woning? Kijk hier voor wat u waar kunt melden.

Of bel 088 008 14 00 of stuur een e-mail naar reparatieverzoek@wonenbijJOOST.nl.

Privacy-instellingen

Wij optimaliseren graag onze website, daarom maken wij gebruik van cookies. Door op accepteren te klikken, geeft u toestemming voor alle type cookies op onze website.

Bekijk cookiebeleid | Sluiten
Wijzig uw voorkeur