Vacature Huismeester Annenborch – De Hoef

In Rosmalen is Annenborch een begrip. Het gebouw aan De Hoef – eigendom van Woonstichting JOOST – is een zeer dynamische locatie die bol staat van wonen, zorg én welzijn. Voor deze locatie zoeken Annenborch en JOOST:

Een huismeester bij De Hoef in Rosmalen (32-36 uur)

Wie zoeken wij?

Ben jij iemand die graag dagelijks in contact staat met bewoners, collega’s en externe partijen? Is voor jou geen technisch vraagstuk te moeilijk? Lees dan verder!

Als huismeester van gebouw De Hoef 100 zorg jij voor een veilige en gastvrije omgeving voor bewoners, huurders en collega’s. Het takenpakket is erg divers, geen dag is hetzelfde! Je bent hét aanspreekpunt voor van alles en nog wat.

Wat ga je doen?

Naast het eerste aanspreekpunt voor ‘technische zaken’ ben je dat ook voor ‘sociale zaken’. Je bent verantwoordelijk voor o.a. gebouwbeheer en eenvoudige onderhoudswerkzaamheden, zoals het vervangen van lampen in het gebouw en ook bij bewoners thuis. Je verzorgt de registratie van reparaties, storingen en inventaris. Daarnaast ben je een belangrijk figuur voor de Arbocommissie, bedrijfshulpverlening (BHV), brandweer, logistiek, toeleveranciers, evenementen, verhuizingen van bewoners, milieu en afval. Zie jij verbeteringen in de processen zoals ze nu gaan? Dan horen we dat graag!

Het gebouw De Hoef is een verzamelgebouw met meerdere huurders en maar één gebouweigenaar, woonstichting JOOST. Ouderenzorginstelling Annenborch is de grootste huurder van dit verzamelgebouw en verleent 24 uurs-zorg aan het merendeel van de bewoners.

Voor JOOST ben je het aanspreekpunt voor alle huurders die zelfstandig wonen en voor alle cliënten van ouderenzorginstelling Annenborch die van zorg afhankelijk zijn. Je komt in dienst bij Annenborch en wordt voor een aantal uren per week gedetacheerd aan JOOST. Mede dankzij jouw belangrijke takenpakket behoudt de Hoef haar veilige en fijne omgeving in en rondom het gebouw.

Waar staat Annenborch voor?

Bij Annenborch streven we naar ‘un goeien aard’ en zijn we graag ‘een goede buur’. Dit doen we vanuit onze vier gezondheidsprincipes: lekker eten en drinken, sociale contacten, zin in de dag én bewegen. Omdat we geloven dat dit bijdraagt aan het levensgeluk van ieder mens. Net zoals het behouden van bestaande relaties en het gevoel midden in de samenleving te staan. Dé reden waarom familieleden en inwoners van Rosmalen welkom zijn bij iemand thuis, bij een activiteit of in het restaurant. Ook JOOST staat voor een goede buurman die graag dichtbij is en betrokken.

Een fijne informele, werkomgeving waar ‘un goeien aard’ ook voor onze medewerkers geldt. Iedereen is gelijkwaardig en je wordt gewaardeerd om je talenten en kwaliteiten. Onze kernwaarden: zorgzaam, oprecht, enthousiast en gastvrij zijn voelbaar door de hele organisatie. Wil je je verder ontwikkelen, dan zijn er goede opleidings- en ontwikkelmogelijkheden.

Wat neem je mee?

  • Jij hebt aantoonbaar MBO werk- en denkniveau op het gebied van techniek, facilitair en/ of logistiek;
  • Je hebt up-to-date kennis van wetgevingen rondom (veilig) werken;
  • Je kunt goed samenwerken en communiceren, ook met andere (externe) partijen;
  • Je kunt zelf (preventief) oplossingen bedenken voor mogelijke technische problemen en storingen. Je hebt hierin niet alleen een signalerende functie, maar je lost kleine eenvoudige reparaties ook op. Voor grote technische vraagstukken werk je intensief samen met de gebiedsbeheerder (opzichter) van JOOST;
  • Je vindt het belangrijk dat huurders, bewoners, familie, collega’s en externe partijen zich gehoord voelen en dat hulp wordt gegeven wanneer nodig. Bij incidenten zorg jij voor rust en overzicht bij huurders en bewoners en ben je in staat om problemen met humor op te lossen;
  • Je bevordert goed woongedrag van bewoners en de sociale betrokkenheid tussen bewoners;
  • Je draagt mede zorg voor het woongenot van de bewoners en de leefbaarheid in en rondom het gebouw;
  • Je draagt zorg voor de opvolging van storings- en alarmmeldingen die niet zorggerelateerd zijn en voert lichte activiteiten uit op het gebied van legionellapreventie door in het zorgdeel;
  • Werkervaring in een soortgelijke functie is een pré.
  • Juist bij calamiteiten, storingen, onvoorziene incidenten verwachten wij dat je rust en overzicht houdt, kalmte bewaart en problemen met humor oplost. We zoeken een rots in de branding.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende baan waarin jij binnen Annenborch een belangrijke, centrale rol hebt;
  • Veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid, maar je staat er nooit alleen voor;
  • Wij vinden jouw mening en ideeën écht belangrijk, je wordt gehoord;
  • Werken op een mooie, kleinschalige locatie in Rosmalen;
  • Salaris volgens de CAO VVT FWG 35;
  • Eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • Contracturen 32-36 per week;
  • Een tijdelijk contract van een jaar, met uitzicht op vaste aanstelling;
  • Goede opleidingsmogelijkheden.

Herken je jezelf in bovenstaande?

Stuur dan vóór 15 januari 2022 een motivatiebrief met CV, naar personeel@annenborch.nl. Annenborch en JOOST verzorgen samen de sollicitatieprocedure. De sollicitatiegesprekken vinden eind januari plaats. Een dagdeel sfeer proeven maakt onderdeel uit van de procedure. Voor deze functie is het aanvragen van een VOG noodzakelijk. Mocht je bij ons komen werken, dan regelen wij dit voor je.

Wil je meer weten?

Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Harm Vissers, Teamhoofd Dienstverlening, via (073) 85 196 00 of harm.vissers@annenborch.nl.

We kijken uit naar je reactie!



    manvrouw



    Wij houden uw persoonsgegevens 6 maanden in portefeuille.