Projectleider groot onderhoud

JOOST heeft grote ambities op het gebied van vastgoed en duurzaamheid. We willen nog meer woningen gaan aanpakken! Daarom gaan we uitbreiden met een extra team. We hebben hiervoor meerdere vacatures: een projectleider groot onderhoud, een opzichter conditiemeting, een medewerker bedrijfsbureau met als specialisatie meerjarenbegroting en twee projectconsulenten voor bewonersbegeleiding.

Hieronder vind je het profiel voor de vacature van projectleider groot onderhoud en renovatie. Ben je geïnteresseerd in één van de andere vacatures? Bekijk hier de andere uitgebreide profielen.

Wij zoeken ter uitbreiding van ons team:

een bevlogen projectleider groot onderhoud & renovatie (32 tot 36 uur)

Een daadkrachtige en overtuigende medewerker die projecten op tijd, binnen budget en volgens plan realiseert.

Waar word jij blij van?

Energiezuinige en comfortabele woningen realiseren voor onze huurders. Daar word jij blij van! Of het nou gaat om groot onderhoud of energetische projecten, jij gaat de uitdaging aan. Ben je daarnaast stressbestendig en kun je goed schakelen tussen verschillende partijen? Dan zoeken wij jou!

Hoe je werkdag eruit kan zien

Je start je dag thuis, maar toch begin je de dag met een kop koffie met je collega’s in de virtuele koffiecorner van JOOST. Voor de bouwteamvergadering die deze ochtend gepland staat, werk je je projectadministratie bij. Daarna ga je in overleg over één van de groot onderhoudsprojecten die je momenteel leidt. Samen met het projectteam brainstorm je over de beste aanpak voor dit project. Aansluitend heb je een overleg met je collega’s Nadja en Linda, assetmanager en adviseur duurzaamheid bij JOOST, over het energetische versnellingsprogramma. JOOST heeft namelijk de stevige ambitie om jaarlijks meer dan 500 woningen te verduurzamen en jij hebt daar een belangrijke rol in.

Je rijdt daarna naar kantoor, waar je een lekkere lunchwandeling maakt met je collega projectleider. Daarna stap je met de opzichter projecten in de auto om een energetische versnellingsproject te gaan bekijken. Vandaag zijn ze gestart met het renoveren van de daken en je wilt graag zien hoe dat gaat. Jullie spreken bewoners die het toch wel erg spannend vinden wat er allemaal gaat gebeuren. Samen noteren jullie de aandachtspunten die je daarna meteen met de uitvoerder van de aannemer bespreekt.

Nadat je weer thuis bent leg je de laatste hand aan een investeringsvoorstel, waarmee je het MT goedkeuring vraagt voor de start van een nieuw project. Een afwisselende, productieve dag waarmee jij een mooie bijdrage levert aan onze verduurzamingsambities.

Dit is wat je doet

Als projectleider speel jij een onmisbare rol bij het realiseren van onze (groot)onderhoudsprojecten. Je voert directie en begeleidt de projecten tijdens de voorbereiding en uitvoering. Veelal vorm je samen met een hoofdaannemer en diverse onderaannemers een keten. Je hebt hierin een regierol. In de meeste gevallen betrek je ook een projectconsulent van JOOST om het sociale aspect rondom een project te begeleiden.

Soms krijg je te maken met tegenstrijdige belangen tussen de verschillende partijen. Jouw onderhandelingskwaliteiten en assertiviteit komen dan goed van pas. Je bent verantwoordelijk voor budgetbewaking en voortgang van het project. Wanneer het project is afgerond, draag je documentatie, zoals garantie, over naar je collega’s.

Dit ben jij

  • De duurzaamheidsopgave zie jij als een grote uitdaging.
  • Jij snapt dat jouw werk over meer gaat dan enkel de stenen. Je zet je daarom in om een mismatch tussen bewoner en techniek te voorkomen.
  • Je communiceert helder en gemakkelijk op verschillende niveaus. Ook onderhandelen gaat jou goed af.
  • Je hebt affiniteit met volkshuisvesting.
  • Je werkt zelfstandig, maar weet je collega’s te vinden wanneer overleg nodig is.
  • Je hebt een afgeronde, vastgoed gerelateerde HBO opleiding.
  • Je hebt 3 tot 5 jaar relevante werkervaring als projectleider bij een woningcorporatie of vastgoed gerelateerd bedrijf.
  • Je hebt kennis van wet- en regelgeving.

Dit krijg je ervoor terug

Onze arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Woondiensten. De functie is ingedeeld in schaal J. We hebben prima secundaire arbeidsvoorwaarden en bieden veel ruimte om je te ontwikkelen.

Ben jij de medewerker bedrijfsbureau die wij zoeken?

Stuur ons dan voor 10 januari 2022 je CV en motivatie via onderstaande sollicitatiebutton.

Wanneer zijn de gesprekken gepland?

Donderdag 13 januari 2022
Speeddate met de 5 beste kandidaten. Deze krijgen uiterlijk 11 januari een uitnodiging. Je maakt kennis met één van onze Projectleiders Groot onderhoud & Renovatie, twee van onze Gebiedsbeheerders en onze Manager Vastgoed.

Dinsdag 18 januari 2022
Gesprekken met 3 best passende kandidaten (diepgaandere kennismaking). Je treft twee van onze Projectleiders Groot onderhoud & Renovatie, onze HR adviseur en onze Manager Vastgoed.

Vrijdag 21 januari 2022
Arbeidsvoorwaardengesprek met je manager en HR.

Wil je meer weten?

Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Joost Huijbregts, Manager Vastgoed, bereikbaar via 088 008 14 00.

Solliciteer



    manvrouw



    Wij houden uw persoonsgegevens 6 maanden in portefeuille.