Medewerker bedrijfsbureau

JOOST heeft grote ambities op het gebied van vastgoed en duurzaamheid. We willen nog meer woningen gaan aanpakken! Daarom gaan we uitbreiden met een extra team. We hebben hiervoor meerdere vacatures: een projectleider groot onderhoud, een opzichter conditiemeting, een medewerker bedrijfsbureau met als specialisatie meerjarenbegroting en twee projectconsulenten voor bewonersbegeleiding.

Hieronder vind je het profiel voor de vacature van medewerker bedrijfsbureau. Ben je geïnteresseerd in één van de andere vacatures? Bekijk hier de andere uitgebreide functieprofielen.

Wij zoeken ter uitbreiding van het team bedrijfsbureau:

een enthousiaste medewerker bedrijfsbureau (32 tot 36 uur)

Een daadkrachtige en precieze medewerker die de input van verschillende collega’s weet te vertalen naar een concrete en volledige meerjarenonderhoudsprognose.

Waar word jij blij van?

Inzicht brengen in de onderhoudsopgave van onze organisatie en het opstellen van het daarbij horende onderhoudsbeleid. Dat is jouw kracht. Ervoor zorgen dat wij in control zijn over onze meerjarenonderhoudsprognose. Word jij daar blij van, dan zoeken we jou!

Hoe je werkdag eruit kan zien

Je start de dag thuis en verwerkt de conditiemetingen die je collega heeft uitgevoerd in onze software. Je hebt via Teams een overleg met de opzichter conditiemeting NEN 2767 om zijn bevinden te bespreken. Op basis daarvan maak je voor het complex een aantal onderhoudsscenario’s die je vanmiddag met de collega’s van het wijkteam en de assetmanager bespreekt.

Nadat je de onderhoudsscenario’s hebt afgerond, verdiep je je in het onderhoudscontract van onze installaties om te bepalen hoe we hier alle nieuwe warmtepompinstallaties in kunnen opnemen. Je toetst de acties met de wet- en regelgeving om ervoor te zorgen dat het onderhoud aan alle relevante eisen voldoet.

Net voor de lunch rijd je naar kantoor om met een aantal collega’s te lunchwandelen. Hierna heb je een overleg om de onderhoudsscenario’s die je hebt opgesteld met enkele collega’s te bespreken. Tijdens dit overleg leg je uit welke scenario’s er op onderhoudsgebied mogelijk zijn en welke effecten dit heeft op de technische kwaliteit. Je haalt bij het wijkteam informatie op welke relevante zaken van invloed zijn op de keuzes die we kunnen maken. Samen met de assetmanager bepaal je welke scenario het best past binnen de stappen die we vanuit duurzaamheid gaan maken. Dit overleg geeft je energie en met de input die je hebt opgehaald kun jij het beste scenario verwerken in de meerjarenonderhoudsprognose.

Hierna heb je een overleg met de collega die de administratie van het onderhoud analyseert. Samen kijken jullie hoe de financiële cijfers aansluiten bij de contractuele afspraken die we met de onderhoudspartners voor dagelijks- en mutatieonderhoud hebben. Jullie signaleren een aantal opvallende zaken die je op de agenda zet voor het aankomende voortgangsoverleg met de onderhoudspartners. Na deze afwisselende, productieve dag – waarmee jij een belangrijke bijdrage levert aan onze onderhoudsopgave – ga je tevreden naar huis.

Dit is wat je doet

Als medewerker bedrijfsbureau speel jij een onmisbare rol in het tot stand komen van onze meerjarenonderhoudsprognose. Je zorgt ervoor dat de conditiemetingen van onze inspecteur en de input vanuit de wijkteams, assetmanager en adviseur duurzaamheid worden vertaald in een passend onderhoudsscenario.

Daarnaast zorg je ervoor dat onze onderhoudscontracten voor alle gebouw gebonden installaties volledig en passend zijn om binnen de financiële kaders de beste kwaliteit te leveren. Zodat onze huurders kunnen vertrouwen op een duurzaam en gezond binnenklimaat. Ook ben je verantwoordelijk voor de contracten op het gebied van reparatie – en mutatieonderhoud, waarmee al ons dagelijks onderhoud voor onze huurders goed geregeld is.

Tot slot zorg je ervoor dat ons beleid actueel is en voldoet aan de wet- en regelgeving op het gebied van onderhoud.

Dit ben jij

  • Je bent een expert op het gebied van vastgoedonderhoud.
  • Jij snapt dat jouw werk over meer gaat dan enkel de stenen. Je zet je daarom in om een mismatch tussen bewoner en techniek te voorkomen.
  • Je communiceert helder en gemakkelijk op verschillende niveaus. Ook onderhandelen gaat jou goed af.
  • Je hebt affiniteit met volkshuisvesting.
  • Je werkt zelfstandig, maar weet je collega’s te vinden wanneer overleg nodig is.
  • Je hebt een afgeronde, vastgoed gerelateerde HBO opleiding
  • Je hebt 3 tot 5 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie bij een woningcorporatie of vastgoed gerelateerd bedrijf.
  • Je hebt kennis van de relevante wet- en regelgeving.

Dit krijg je ervoor terug

Onze arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Woondiensten. De functie is ingedeeld in schaal i *). We hebben prima secundaire arbeidsvoorwaarden en bieden veel ruimte om jezelf te ontwikkelen.

*) Dit betreft een nieuwe functie binnen JOOST. De verwachting is dat deze in schaal i wordt gewaardeerd. De functie moet echter nog officieel worden gewogen.

Ben jij de medewerker bedrijfsbureau die wij zoeken?

Stuur ons dan voor 10 januari 2022 je CV en motivatie via onderstaande sollicitatiebutton.

Wanneer zijn de gesprekken gepland?

Woensdag 12 januari 2022
Speeddate met de 5 beste kandidaten. Deze krijgen uiterlijk 11 januari een uitnodiging. Je maakt kennis met één van onze medewerkers Bedrijfsbureau, twee van onze Gebiedsbeheerders en onze Manager Vastgoed.

Maandag 17 januari 2022G
Gesprekken met 3 best passende kandidaten (diepgaandere kennismaking). Je treft één van onze medewerkers Bedrijfsbureau, onze Asset Manager, onze HR adviseur en onze Manager Vastgoed.

Donderdag 20 januari 2022
Arbeidsvoorwaardengesprek met je manager en HR.

Wil je meer weten?

Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Joost Huijbregts, Manager Vastgoed, bereikbaar via 088 008 14 00.

Solliciteer



    manvrouw



    Wij houden uw persoonsgegevens 6 maanden in portefeuille.