Projectleider groot onderhoud en herstructurering

Energiezuinige en comfortabele woningen realiseren voor onze huurders in een herstructureringswijk. Daar word jij blij van! Of het nou gaat om groot onderhoud of nieuwbouw, jij gaat de uitdaging aan. Ben je daarnaast stressbestendig en kun je goed schakelen tussen verschillende partijen? Dan zoeken wij jou!

Dit is wat je doet

  • Als projectleider speel je een belangrijke rol in de het realiseren van onze (groot)onderhouds- en sloop/nieuwbouwprojecten. Je voert directie en begeleidt de projecten tijdens de voorbereiding en uitvoering.
  • Je stuurt de interne en externe projectteams en bouwprojectteams aan bij de realisatie van projecten.
  • Je regelt de aanbesteding en de opdrachtverstrekking aan aannemers en adviseurs.
  • Met een hoofdaannemer en diverse onderaannemers vorm je veelal een keten. Je hebt hierin een regierol.
  • Je stelt de noodzakelijke randvoorwaarden op voor de risicobeheersing tijdens de uitvoering van vastgoedprojecten. De projectuitgaven en budgetten bewaak je en beheers je.
  • De projectadministratie maak je in orde en je zorgt na oplevering voor een goede overdracht van het project naar de interne organisatie
  • Je levert informatie voor het communicatieplan aan en je ondersteunt in de inspraak en voorlichting aan huurders. Veelal betrek je een projectconsulent om het sociale aspect rondom een project te begeleiden.
  • Tenslotte lever je een bijdrage aan de portefeuillestrategie van JOOST.

Hoe je werkdag eruit kan zien

Je start je dag thuis, maar toch begin je de dag met een kop koffie met je collega’s in de virtuele koffiecorner van JOOST. Voor de bouwteamvergadering die gepland staat voor deze ochtend, werk je je projectadministratie bij. Daarna ga in overleg over één van de groot onderhoudsprojecten die je momenteel leidt. Samen met het projectteam brainstorm je over de beste aanpak voor dit project. Aansluitend heb je een overleg met je collega’s Nadja en Linda, assetmanager en adviseur duurzaamheid bij JOOST, over het energetische versnellingsprogramma. JOOST heeft namelijk de stevige ambitie om jaarlijks meer dan 700 woningen te verduurzamen en jij hebt daar ook een belangrijke rol in.

Je rijdt daarna naar kantoor, waar je een lekkere lunchwandeling maakt met je collega projectleider. Daarna ga je weer fris aan het werk. Vervolgens stap je met de opzichter projecten in de auto om naar een nieuwbouwproject te gaan bekijken. Vandaag zijn ze gestart met de fundering en je wilt graag zien hoe dat gaat. Jullie spreken de bewoners die daar ooit woonden en die het toch wel erg spannend vinden in welke woning zij gaan terug keren. Samen noteren jullie nog wat aandachtspunten die je daarna meteen met de uitvoerder van de aannemer bespreekt.

Nadat je weer thuis bent werk je nog even aan een nieuw fasedocument voor een ander nieuwbouwproject. En leg je de laatste hand aan een investeringsvoorstel waarmee je het MT goedkeuring vraagt voor de start van een volgend project. Een afwisselende, productieve dag waarmee jij een mooie bijdrage levert aan ons woningbezit.

Dit ben jij

  • De duurzaamheids- en nieuwbouwopgave zie jij als een grote uitdaging.
  • Jij snapt dat jouw werk over meer gaat dan enkel de stenen. Je zet je daarom in om een mismatch tussen bewoner en techniek te voorkomen.
  • Je communiceert helder en gemakkelijk op verschillende niveaus. Ook onderhandelen gaat jou goed af.
  • Je hebt affiniteit met volkshuisvesting.
  • Je werkt zelfstandig maar weet je collega’s te vinden wanneer overleg nodig is.
  • Je hebt een afgeronde, vastgoed gerelateerde HBO opleiding.
  • Je hebt 3 tot 5 jaar relevante werkervaring met projectmanagement van vastgoedprojecten bij een woningcorporatie of vastgoed gerelateerd bedrijf.
  • Je hebt kennis van wet- en regelgeving.

Dit krijg je ervoor terug

Onze arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Woondiensten. Je verdient een goed salaris. We hebben prima secundaire arbeidsvoorwaarden en bieden veel ruimte om je te ontwikkelen. In eerste instantie krijg je een jaarcontract met uitzicht op vast.

Hoi. Wij zijn JOOST

Wij zijn letterlijk Thuis in de Meierij. We beheren circa 7.500 huurwoningen in Boxtel, Rosmalen en de kleine kernen rondom ’s-Hertogenbosch. Bij JOOST werken ruim 70 enthousiaste medewerkers.

We zijn een tikkeltje eigenzinnig, innovatief en lopen aardig voorop in onze branche. Dagelijks zetten wij ons met veel plezier in voor onze klanten. Zoek jij ook een baan met maatschappelijke impactleuke collega’s en een goed salaris? Dan horen wij graag van je!

Ben jij de projecgtleider die wij zoeken?

Stuur ons dan je CV en motivatie via onderstaande sollicitatiebutton. Heb je vragen? Neem dan contact op met Joost Huijbregts, manager Vastgoed, via 088 008 1400.



    manvrouw



    Wij houden uw persoonsgegevens 6 maanden in portefeuille.