U kunt hier uw reparatieverzoek melden
Wij plannen weer alle reparatieverzoeken in. Ook de niet spoedeisende. We houden ons hierbij uiteraard aan alle coronamaatregelen. Heeft u griepklachten? Dan vragen wij u om nog even te wachten totdat uw klachten voorbij zijn. Dit geldt uiteraard niet voor spoedeisende reparaties.
Online Reparatieverzoek indienen
Reparatieverzoek? Wie doet wat?
De werkzaamheden worden uitgevoerd door onze eigen onderhoudsmensen, maar ook door onze onderhoudspartners Hoedemakers, Jansen Huybregts en KnaapenGroep. Iedereen werkt volgens de landelijke richtlijnen voor de bouw die aansluiten op de richtlijnen van het RIVM. Hierbij houden we rekening met uw veiligheid, die van onszelf en van onze onderhoudspartners. Dat betekent dat wij ons houden aan de volgende regels:
- Wij houden ons aan de 1,5 meter afstand en vragen u om dit ook te doen.
- Heeft u griepklachten? Dan gaan we de woning niet binnen. Wij vragen u dan om een nieuwe afspraak in te plannen.
- Een mondkapje is vanaf 28 juni niet meer nodig.
Reacties
Ik ben bewoner aan de pastoor Coolenstraat 8 in Rosmalen (ik ben eigenaar) aan de achterzijde van mij woning is een brandgang en meerdere bewoners maken hier gebruik van. Sommige bewoners maken het gedeelte achter hun woning schoon maar de helft doet niets maar om met mijn auto gebruik te blijven maken van moet ik de doorgang vrijmaken van onkruid (boompje knip ik weg) maar ik ben 65 geweest en kan dat niet allemaal alleen bij houden en de brandgang is van ( de meierij) zou toch graag gebruik willen blijven maken van deze brandgang dus zou graag een oplossing zien. Gr J Eijkemans
Beste Jos,
Ik ga dit doorgeven aan onze wijkbeheerder.
Groet,
Sanne