terug naar overzicht

U kunt alle reparaties weer bij ons melden

Donderdag 7 mei 2020

U kunt alle reparaties weer bij ons melden. Dit gebeurt in samenwerking met onze partners Hoedemakers, Jansen Huybregts en Knaapen. Uiteraard werken zij volgens de richtlijnen van het RIVM in verband met het coronavirus.

We houden rekening met uw veiligheid en van onze medewerkers

Er zijn landelijke richtlijnen voor de bouw die aansluiten op de richtlijnen van het RIVM. Deze hanteren onze eigen onderhoudsmedewerkers en onze partners. Hierbij houden we rekening met uw veiligheid en die van onszelf en onze partners.

Zo voeren wij de reparatie uit

Als u belt met een reparatieverzoek, stellen wij u een aantal extra vragen. Bijvoorbeeld omdat we willen weten of u in een risicogroep valt volgens de richtlijnen van het RIVM. Is er niemand ziek en valt u niet in de risicogroep? Dan kan de onderhoudsmedewerker de reparatie uitvoeren. Hierbij houden we de volgende regels in acht:

1. De onderhoudsmedewerker desinfecteert zijn handen, belt aan en doet 2 stappen achteruit.
2. De onderhoudsmedewerker vraagt of er sprake is van griepklachten. Is daar geen sprake van, dan gaat hij aan de slag. Zijn er wel griepklachten, dan komt hij niet binnen en wordt een nieuwe afspraak gemaakt.
3. De onderhoudsmedewerker vraagt u om 1,5 meter afstand te houden. U verwijst hem naar de ruimte waar het onderhoud uitgevoerd moet worden en samen met uw huisgenoten gaat u naar een andere ruimte.
4. De onderhoudsmedewerker voert de werkzaamheden dus altijd uit op minimaal 1,5 meter afstand van u en uw huisgenoten.
5. Als de werkzaamheden klaar zijn, geeft de onderhoudsmedewerker dit aan u door en vertrekt.

Wat doen we met groot onderhoudswerkzaamheden?

Werkzaamheden aan de buitenzijde van de woning (o.a. schilderwerk) kunnen gewoon doorgaan. Huisbezoeken (warme opnames) voeren we uit met gepaste maatregelen. Ingrijpende aanpassingen aan de binnenkant van de woningen – waarbij medewerkers langdurig binnen moeten zijn – voeren we nog niet uit.

Hoe kunt een reparatie indien?

Wij helpen u graag telefonisch via 088 008 14 00. Via dit telefoonnummer zijn wij op werkdagen bereikbaar tussen 08.30 en 17.00 uur. Voor spoedgevallen is dit nummer ook buiten kantooruren bereikbaar. Voor het melden van niet dringende reparatieverzoeken kunt u ook een e-mail sturen naar reparatieverzoek@wonenbijJOOST.nl.

Onze kantoren blijven nog gesloten

Wij volgen het advies van het RIVM om medewerkers zoveel mogelijk thuis te laten werken. Onze kantoren en buurtinformatiecentra blijven daarom nog gesloten.

In ons nieuwsbericht elders op onze website vindt u een overzicht van alle maatregelen die wij treffen om te voorkomen dat wij het virus verder verspreiden.

https://www.wonenbijjoost.nl/onze-kantoren-gesloten-ivm-coronavirus/

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Reacties