terug naar overzicht

Waterstand eenvoudig doorgeven

Woensdag 13 januari 2021

Een groot aantal huurders heeft afgelopen week een brief van ons ontvangen met het verzoek om de stand van de watermeter door te geven. Het om de volgende woongebouwen in Boxtel: Annastraat Ten Breuckelen (oneven nummers), Den Bongerd (even nummers), Maria van Dieststraat, Elisabeth Bas, Stapelen en Hoogheem. In Rosmalen de Willem van Elsschotstraat, Jan Heijmanslaan en Meester Broerensingel. Alle overige huurders dienen de meterstand rechtstreeks door te geven aan de waterleverancier.

Eenvoudig via onze website

U kunt uw waterstand eenvoudig doorgeven via onze website.
Ga hiervoor naar het reactieformulier. 

U krijgt van ons een berichtje terug zodra wij uw meterstand hebben verwerkt.

Liever per post?

Geeft u de stand liever door per post? Dat kan natuurlijk ook. Vul dan de waterstand in op de achterzijde van de brief die u heeft ontvangen. U kunt deze brief inleveren in de brievenbus bij ons op kantoor in Boxtel of bij ons contactpunt in Rosmalen. Of per post sturen via antwoordnummer 9, 5280 WJ in Boxtel. Een postzegel is niet nodig. Huurders op Hoogheem kunnen de brief ook inleveren bij het Buurtinformatiecentrum (Hoogheem 72).

Via e-mail kan ook

U kunt ook een foto van uw watermeter maken en deze per e-mail versturen naar meterstanden@wonenbijjoost.nl 

Geeft u de stand vóór 3 februari 2021 aan ons door?

Als wij op deze datum geen bericht van u hebben ontvangen, zijn wij genoodzaakt uw watermeterstand te schatten. Deze kan dan afwijken. Wij geven de meterstanden door aan Brabant Water en ontvangen via hen de afrekening. Vervolgens verrekenen wij deze met u.

Heeft u nog vragen?

Neemt u dan gerust contact op met mijn collega’s van de afdeling Klantenservice. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer 088 008 1400.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Reacties