terug naar overzicht

Onze kantoren zijn open

Maandag 29 november 2021 Onze kantoren zijn open

Ook met de nieuwe coronamaatregelen blijven wij reparatieverzoeken uitvoeren en blijft ons kantoor in Boxtel geopend. Ons contactpunt is Rosmalen is gesloten.

Komt u naar kantoor (op werkdagen van 09.00 en 12.30 uur), dan vragen wij u om zich te houden aan de volgende regels:

  • Heeft u klachten? Blijf thuis! En laat u testen.
  • Ontsmet uw handen bij binnenkomst.
  • Draag een mondkapje.
  • Houd 1,5 meter afstand van anderen.

Heeft u een vraag? Onze collega’s kunnen u vrijwel altijd ook telefonisch helpen. Zij zijn op werkdagen bereikbaar van 09.00 uur tot 12.30 uur en van 13.30 uur tot 17.00 uur via 088 008 14 00. Voor spoedgevallen is dit nummer ook buiten kantooruren bereikbaar.

Reparatieverzoeken melden

U kunt uw reparatieverzoek telefonisch melden. Maar online is nog eenvoudiger!

Online Reparatieverzoek indienen

Reparatieverzoek? Wie doet wat?

Onderhoudswerkzaamheden

De werkzaamheden worden uitgevoerd door onze eigen onderhoudsmensen, maar ook door onze onderhoudspartners Hoedemakers, Jansen Huybregts en KnaapenGroep. Iedereen werkt volgens de landelijke richtlijnen voor de bouw die aansluiten op de richtlijnen van het RIVM. Hierbij houden we rekening met uw veiligheid, die van onszelf en van onze onderhoudspartners. Dat betekent dat wij ons houden aan de volgende regels:

  • Heeft u klachten? Dan gaan we de woning niet binnen.
  • Wij houden altijd 1,5 meter afstand en vragen u dat ook te doen.
  • Wij dragen altijd een mondkapje en vragen u dat ook te doen.

Verwacht u vanwege corona in betalingsproblemen te komen?

Veel bedrijven hebben tijdelijk hun deuren moeten sluiten, tijdelijke arbeidscontracten zijn niet verlengd en ZZP’ers hebben tijdelijk weinig of geen inkomsten gehad. Geldt dit ook voor u? Bel ons dan! Dan kunnen wij samen op zoek naar een individuele oplossing. Neem hiervoor persoonlijk contact met één van onze medewerkers via 088 008 14 00.

Tijdelijke Ondersteuning Noodzakelijke Kosten (TONK)

Is uw inkomen aanzienlijk gedaald door de coronacrisis en kunt u hierdoor noodzakelijke kosten als woonkosten niet meer betalen? Dan kan de Tijdelijke Ondersteuning Noodzakelijke Kosten (TONK) u misschien helpen. Die is gebaseerd op de ‘bijzondere bijstand’ en is sinds maart 2021 aan te vragen of kan binnenkort worden aangevraagd. Dit verschilt per gemeente. Zo’n aanvraag kan met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2021. Op de website van de Rijksoverheid vindt u hierover meer informatie. 

Bent u zelfstandig ondernemer of ZZP’er?

Dan komt u wellicht in aanmerking voor de tijdelijke overbruggingsregeling zelfstandige ondernemers (Tozo) en uitstel van belastingbetaling. Dat zijn een aantal maatregelen die het kabinet heeft getroffen om ondernemers te ondersteunen tijdens de coronacrisis. Een overzicht van alle maatregelen vindt u op de website van de Rijksoverheid.  Ook de Kamer van Koophandel heeft een overzichtelijke wegwijzer gemaakt voor ondernemers.

Meer inzicht in uw financiële situatie: wat kunt u zelf doen?

Ook het Nibud heeft op hun website veel tips staan om meer inzicht te krijgen in hoe uw financiële situatie ervoor staat en wat u zelf kunt doen.

Heeft u vragen?

Bel ons gerust. Via 088 008 14 00 krijgt u direct contact met één van onze klantadviseurs.

 

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Reacties

  • Mj pennings schreef

    Hallo huur bij jullie op kruisherenborch 8 nu is er iemand die misschien wil. Ruilen.met mij.zij huurt bij zayaz- is dit n probleem de huur is wel hoger en heb huursubsidie
    Wat kan ik doen?..gr

    • Woonstichting JOOST schreef

      Beste Marjo, één van onze collega’s van klantenservice neemt hierover persoonlijk contact met u op. Groet, Ineke

  • Annemie Bleeker schreef

    Goedemorgen, zou graag mijn inschrijving verlengen voordat deze verloopt(3 wkn) maar helaas lukt dit niet. Mijn inlognummer is 145982.
    Groeten Annemie Bleeker

    • Woonstichting JOOST schreef

      Beste Annemie, zou je hierover telefonisch contact willen opnemen met één van mijn collega’s van het Klanten Contact Center? Zij kunnen je direct helpen. Ze zijn bereikbaar via 088 008 14 00. Groet, Ineke

  • John Verhoeven schreef

    Hekwerk op flatgebouw in de Creijenhoek te Rosmalen.
    Er staat al jaren een hekwerk op het dak van de flat
    Wij vragen ons af waarom zo’n afschuwelijk hekwerk op het dak staat.
    Als er werkzaamheden op het dak moeten gebeuren dan snappen wij dat
    Maar er gebeurt al jaren niks ?
    Op andere flatgebouwen in Rosmalen staat ook geen hek ?

    Gr JJ Verhoeven

    • Woonstichting JOOST schreef

      Beste bewoner, ik heb dit bij een collega nagevraagd. Omdat er op dit gebouw een groen dak ligt, moet deze vaker worden geïnspecteerd. Vandaar dat voor een hekwerk is gekozen. Groet, Ineke

  • Lizet jansen schreef

    Goedemiddag
    Het lukt niet om mijn moeders inschrijving te verlengen.

    • Woonstichting JOOST schreef

      Beste Lizet, Ik heb je vraag doorgestuurd naar mijn collega’s van Klantenservice. Zij nemen hierover contact met je op. Groet, Ineke