terug naar overzicht

Word jij onze nieuwe JOOST-Klantadviseur?

Dinsdag 1 juni 2021

 

Krijg jij energie van contact met klanten? Kun je goed luisteren én adviseren? Ben je graag dienstverlenend bezig en ga je uitdagingen niet uit de weg? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Woonstichting JOOST zoekt een enthousiaste Klantadviseur voor 32 uur per week. Een gastheer of -vrouw die onze huurders adviseert zoals een goede buurman dat zou doen en huurderstevredenheid altijd centraal zet.

Hoe je dag eruit kan zien

Maandagochtend. Even een momentje om bij te praten met je collega’s nu iedereen thuiswerkt. Om vervolgens vol enthousiasme aan de drukste dag van de week te beginnen. Je beantwoordt allerhande vragen van huurders en woningzoekenden via de mail en telefonisch. Zo werk je de hele ochtend door.
Na een lekkere wandeling ben je weer helemaal opgeladen. Huurders melden reparaties bij jou en jij zorgt dat deze meldingen op een correcte wijze worden opgepakt. Tussendoor leg je een woningzoekende telefonisch uit hoe hij kan reageren op een vrijkomende huurwoning. Je biedt een luisterend oor bij conflictsituaties en indien nodig schakel je daarvoor de juiste collega in.
Een lekkere drukke dag maar die hectiek vind jij juist fijn. Tevreden sluit je af. Mede dankzij jou zijn onze bewoners tevreden over onze dienstverlening.

Dit is wat je doet

Je uitdaging is om, samen met je collega klantadviseurs, je continu in te zetten voor het verbeteren van onze dienstverlening en de samenwerking binnen en buiten het team. Je beantwoordt eerstelijns klantvragen zoveel mogelijk zelfstandig en zet opdrachten uit bij de betreffende aannemers. Reparatieverzoeken neem je volgens procedure aan en verwerk je. Dit doe je door een luisterend oor te bieden en zorgvuldig en klantgericht te werken. Door je goede communicatieve vaardigheden ben je een prettige gesprekspartner voor de huurder. Dankzij jou kunnen de bewoners optimaal genieten van een fijn thuis.

Dit ben jij

  • Je bent absoluut: klantgericht, zorgvuldig en flexibel.
  • Je kunt goed: luisteren, verbinden en communiceren met verschillende soorten mensen.
  • Je hebt een afgeronde MBO-opleiding en ervaring met verhuur en eerstelijns dienstverlening
  • Je hebt (basis)kennis van bouwkunde, kennis van relevante wet- en regelgeving en ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking.

Dit krijg je ervoor terug

Onze arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Woondiensten. De functie is ingedeeld in schaal F. We hebben prima secundaire arbeidsvoorwaarden en bieden veel ruimte om je te ontwikkelen.

Hoi. Wij zijn JOOST

Woonstichting JOOST is letterlijk Thuis in de Meierij. We beheren circa 7.500 huurwoningen in Boxtel, Rosmalen en de kleine kernen rondom ’s-Hertogenbosch. Bij JOOST werken ruim 70 enthousiaste medewerkers. Dagelijks zetten wij ons in voor onze klanten.

Ben jij de klantadviseur die wij zoeken?

Stuur dan uiterlijk 16 juni 2021 je CV en motivatie naar sollicitatie@wonenbijJOOST.nl onder vermelding van Klantadviseur.

Bij gelijke geschiktheid gaat onze voorkeur uit naar een kandidaat met een andere etnische achtergrond.

Planning

  • Maandag 21 juni: eerste gespreksronde bij ons op kantoor in Boxtel.
  • Donderdag 24 juni 2021: tweede gesprek (diepgaandere kennismaking).
  • Maandag 28 juni: arbeidsvoorwaardengesprek met je manager Tom en onze HR adviseur Evelijn.

Wil je meer weten?

Neem dan contact op met Tom Ramakers, Manager Wonen via 088 008 14 00.

Meer weten over wat het werk nu precies inhoudt? Of wil je alvast kennis maken met enkele nieuwe collega’s? Lees hieronder dan zeker ook de interviews met onze klantadviseurs Marenne en Mandy en Margo en Jill.

Onze klantadviseurs Marenne en Mandy

 

De gezichten van JOOST: Margo en Jill, klantadviseurs van JOOST

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Reacties