Kunnen wij u helpen?

Riool, Glas en CV

Huurt u een woning van Woonstichting JOOST? U bent dan gratis lid van het Rioolfonds en het Glasfonds. Dat scheelt u onnodige kosten.

Glasfonds

Als huurder van Woonstichting JOOST bent u dus automatisch lid van het Glasfonds. Dat betekent dat u 24 uur per dag schade aan buitenglas kunt melden.

  • Bernheze, ‘s-Hertogenbosch, Sint-Michielsgestel (exclusief Nieuw Beekvliet) en Vught: (0800) 020 50 50 (Midglas)
  • Boxtel en Nieuw Beekvliet in Sint-Michielsgestel: (040) 244 06 47 (Swinkels Glas Eindhoven)

Rioolfonds

Als huurder van Woonstichting JOOST bent u ook automatisch lid van het Rioolfonds. Dat betekent dat u bij rioolontstopping rechtstreeks contact kunt opnemen met RRS. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer 073 639 40 10. Buiten werktijden kunt u  alleen bellen in noodgevallen.

Bij rioolontstopping gaat het om verstopping vanaf de sifon (ook wel zwanenhals), de closetpot en het afvoer- en schrobputje of het schoonmaken van dakgoten als deze overlopen. Vochtige doekjes veroorzaken vaak verstopping. Wij raden u aan deze doekjes niet door het toilet te spoelen. Wordt de verstopping veroorzaakt door deze doekjes, dan zijn de kosten voor uw rekening.

CV-storingen

Ook bij CV-storingen kunt u rechtstreeks contact opnemen met het bedrijf waarmee wij hierover afspraken hebben gemaakt. 

  • Huurders in Bernheze, ‘s-Hertogenbosch, Liempde, Sint-Michielsgestel, Vught en Wanroij kunnen bij CV storing rechtstreeks contact opnemen met Kemkens. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer: (0412) 63 05 55.
  • Huurders in de appartementencomplexen Cronenborg, Elisabethsdael, Princenlant en Vinckenrode kunnen bij CV storing rechtstreeks contact opnemen met Kemkens. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer: (0412) 63 05 55.
  • Huurders in Boxtel kunnen bij CV storing rechtstreeks contact opnemen met Breman. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer: (0900) 821 21 74.

U bent zelf verantwoordelijk voor het ontluchten en bijvullen van de cv-ketel. Doet u dat niet en ontstaat er storing, dan zijn de reparatiekosten voor uw rekening.

Meer informatie

Heeft u nog een vraag? Onze medewerkers zijn op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur bereikbaar via (088) 008 1400. U kunt natuurlijk ook langskomen bij één van onze kantoren in Boxtel (Brederodeweg 23) of Rosmalen (Dorpsstraat 58). Wij zijn dagelijks geopend van 08.30 tot 12.30 uur (in Rosmalen op vrijdag gesloten). Of stuur ons een e-mail.

Reparatieverzoek

Reparatieverzoek

Is er iets kapot in uw woning? Kijk hier voor wat u waar kunt melden.

Of bel 088 008 14 00 of stuur een e-mail naar reparatieverzoek@wonenbijJOOST.nl.

Privacy-instellingen

Wij optimaliseren graag onze website, daarom maken wij gebruik van cookies. Wijzig uw voorkeuren of bekijk ons privacybeleid.

Privacybeleid | Sluiten
Instellingen