Kunnen wij u helpen?

Riool, Glas en CV

Huurt u een woning van Woonstichting JOOST? U bent dan gratis lid van het Rioolfonds en het Glasfonds. Dat scheelt u onnodige kosten.

Glasfonds

Als huurder van Woonstichting JOOST bent u dus automatisch lid van het Glasfonds. Dat betekent dat u 24 uur per dag schade aan buitenglas kunt melden.

  • Huurders in gemeenten ’s-Hertogenbosch, Sint-Michielsgestel (exclusief Nieuw Beekvliet) en Bernheze kunnen voor glasschade rechtstreeks contact opnemen met Midglas via telefoonnummer 0800 020 50 50.
  • Huurders in gemeenten Boxtel en Nieuw Beekvliet in Sint-Michielsgestel (voorheen St. Joseph) kunnen voor glasschade rechtstreeks contact opnemen met Swinkels Glas Eindhoven via telefoonnummer 040 244 06 47.

Rioolfonds

Als huurder van Woonstichting JOOST bent u ook automatisch lid van het Rioolfonds. Dat betekent dat u bij rioolontstopping rechtstreeks contact kunt opnemen met het bedrijf waarmee wij hierover afspraken hebben gemaakt. Tot eind van dit jaar zijn dit verschillende bedrijven. Hieronder vindt u een overzicht. Buiten werktijden kunt u  alleen bellen in noodgevallen.

  • Huurders in gemeenten Heeswijk-Dinther, Berlicum, Loosbroek en Den Dungen kunnen bij rioolontstopping rechtstreeks contact opnemen met Jansen-Huybregts. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer 088 022 14 21.
  • Huurders in gemeenten Rosmalen met postcodes 5211-5212-5223-5237-5246 kunnen bij rioolontstopping rechtstreeks contact opnemen met Hoedemakers. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer 073 204 04 17.
  • Huurders in gemeenten Boxtel en Nieuw Beekvliet in Sint-Michielsgestel kunnen bij rioolontstopping rechtstreeks contact opnemen met RRS. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer 073 639 40 10.
  • Overige huurders kunnen bij rioolontstopping rechtstreeks contact opnemen met Van Amersfort Rioleringen. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer 0416 53 04 90.

Bij rioolontstopping gaat het om verstopping vanaf de sifon (ook wel zwanenhals), de closetpot en het afvoer- en schrobputje of het schoonmaken van dakgoten als deze overlopen. Vochtige doekjes veroorzaken vaak verstopping. Wij raden u aan deze doekjes niet door het toilet te spoelen. Wordt de verstopping veroorzaakt door deze doekjes, dan zijn de kosten voor uw rekening.

CV-storingen

Ook bij CV-storingen kunt u rechtstreeks contact opnemen met het bedrijf waarmee wij hierover afspraken hebben gemaakt. Tot eind van dit jaar zijn dit verschillende bedrijven. Hieronder vindt u een overzicht. 

  • Huurders in gemeente ’s-Hertogenbosch, Sint-Michielsgestel, Bernheze en Liempde kunnen bij CV-storing rechtstreeks contact opnemen met Kemkens. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer 0412 63 05 55.
  • Huurders in appartementencomplexen Vinckenrode, Elisabethsdael, Princenlant, Cronenborg kunnen bij CV-storing rechtstreeks contact opnemen met Kemkens. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer 0412 63 05 55.
  • Huurders in Boxtel kunnen bij CV-storing rechtstreeks contact opnemen met Breman. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer 0900 – 821 21 74.

U bent zelf verantwoordelijk voor het ontluchten en bijvullen van de cv-ketel. Doet u dat niet en ontstaat er storing, dan zijn de reparatiekosten voor uw rekening.

Meer informatie

Heeft u nog een vraag? Onze medewerkers zijn op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur bereikbaar via 088 0081400. U kunt natuurlijk ook langskomen bij één van onze kantoren in Boxtel (Brederodeweg 23) of Rosmalen (Dorpsstraat 58). Wij zijn dagelijks geopend van 08.30 tot 12.30 uur (in Rosmalen op vrijdag gesloten). Of stuur ons een e-mail.

Reparatieverzoek

Reparatieverzoek

Is er iets kapot in uw woning? Kijk hier voor wat u waar kunt melden.

Of bel 088 008 14 00 of stuur een e-mail naar reparatieverzoek@wonenbijJOOST.nl.

Privacy-instellingen

Wij optimaliseren graag onze website, daarom maken wij gebruik van cookies. Wijzig uw voorkeuren of bekijk ons privacybeleid.

Privacybeleid | Sluiten
Instellingen